Friday 11 March 2011

ice-breaking ceremony..

Aku hanya insan biasa, serba sederhana. Tak punya harta berjuta, jauh sekali paras rupa.
Berlindung disebalik wajah yang selalu orang  panggil 'kerek' serta identiti keras lagi hardcore.
Aku bukanlah jenis 'wanita idaman' lelaki, aku tak kisah pun sebab aku sudah ada yang punya.. Lemah lembut dan kesopanan aku bertempat dan memilih orang. Bahasa? Swore a lot, lots and lots in cantonese. Itulah aku. Aku seadanya aku, dari azali hingga kini.

Tapi,
Dalam keras-keras aku, aku tetap nangis tengok drama korea.
Dalam hardcore-hardcore aku, aku tetap suka hello kitty.
Dalam kekasaran bahasa seharian, aku tetap nangis bila hatiku terhiris.

Itulah aku, sukar dimengerti dan susah difahami. Tapi kalau kau kenal aku siapa, aku ni sebenarnya simple saja..

Disini aku lakarkan setiap perjuangan dan perjalananku untuk dikongsi bersama. Suka atau tidak, itu hak masing-masing. Welcome to my world...

No comments:

Post a Comment